subota, 6. veljače 2016.

Bolji odnos sa mamom!

Prelijepo :)
Moja mama i ja imamo sjajan odnos, pun povjerenja, podrške, razumijevanja. Moram reći da se na odnosu između majke i kćerke mora raditi. Povjerenje se ne može steći preko noći (razrušiti može). Ako ste primijetile da vaše majke ponekad sumnjaju u vaše riječi, provjeravaju vas, viču na vas... 
To je prirodno na neki način, ali uvjeravam vas da u par koraka možete imati bolji odnos sa svojom majkom.

Zapamtite da vaša majka sve što radi, radi za vaše bolje. Niko vam ne želi bolje od vaše majke.
Za početak prihvatite da vas vaša mama ne mrzi, da vam ne želi zlo, da nije ni najmanje ljubomorna na vas! Ako vaša majka radi težak posao, samo zato što nije završila fakultet, logično je da će vas tjerati da učite, jer želi da radite ugodan i bolje plaćen posao.
Dakle, sve što radi, sve što govori, govori i radi za vaše dobro! Ona želi da vi imate najljepši mogući život. Želi da vas sačuva od svega lošeg, a ponekad to radi na pogrešan način.

Pričajte joj o svom danu.
Kada dođete iz škole, odvojite vrijeme da ispričate vašoj mami sve o vašem danu. Pričajte šta ste radili na matematici, ispričajte joj nešto zanimljivo što se desilo, ispričajte joj o tome šta je neki vaš drug iz razreda rekao... Ispričajte joj dosta toga.

Što više o svom danu, životu, izlascima govorite mami, ona će vam više vjerovati!
Možda neki događaji i nisu za ispričati, ali ja vam savjetujem da svojoj mami ispričate sve. Ona će vas najbolje posavjetovati, a vaša tajna ostaće sigurna. Ako postoji nešto, što znate da ona neće dobro prihvatiti, što vas može još više udaljiti, zadržite to za sebe. 
Dakle, ako ste tu noć izašli, prišao vam je neki sladak dečko, bez ustručavanja to ispričajte majci, naglasite da je bio kulturan, ljubazan, ali da vi niste željele da razgovarate sa nekim koga jedva poznajte. Tako će vaša majka steći utisak da ste zrela i odgovorna osoba, vrijedna povjerenja.
Tako je i sa drugim stvarima.

Pomozite joj u kućnim poslovima!
Ako vaša mama radi, vi dolazite iz škole prije nje, potrudite se da cijela kuća blista kada se ona vrati! Uzmite usisivač u ruke, pustite muziku... Zatim operite suđe... Uživajte uz muziku i uz to raspremajte kuću. Vaša mama to doživljava kao obavezu, a vama je to super zabava, a i dobra vježba! Možete čak pripremiti neki jednostavan ručak. Razmislite o tome!
A i inače, ne morate sve raspremiti, možete se čisto onako sjetiti da poslije ručka raspremite sudove, operete ih. Možete se sjetiti da obrišete prašinu.
Vaša majka će to cijeniti!

Kada vam je mama umorna, skuvajte joj kafu ili čaj! 
Vaša majka je došla sa posla nervozna? Stalno prigovara, nije raspoložena za razgovor... Za vaše dobro najbolje je da u tom trenutku ne raspravljate o pravdi! Skuvajte mami kafu ili čaj, stavite uz to neki slatkiš. Ako nemate ništa pri ruci, strčite do obližnje samoposluge po običnu čokoladicu! Servirajte joj sve to na jedan poslužavnik, napišite neku poruku, poput: I kad si nervozna, ti si najbolja mama na svijetu! :) 




Pitajte je za savjet! 
Zamolite majku da odvoji vrijeme za vas, da možda prošetate, izađete na kafu ili ipak se samo osamite negdje u kući. Ispričajte joj vaš problem i pažljivo saslušajte šta će reći. Moguće je da će vas iskritikovati, ali pažljivo je slušajte. Na kraju joj recite da se slažete sa njom i da ćete poslušati sve što je rekla, bez izuzetka. 

 Nadam se da će vam ovaj post pomoći da unaprijedite vaš odnos sa majkom. Pišite mi utiske, da li vam je išta pomoglo, kako vaša mama reaguje na ovo... Uskoro o boljem odnosu sa tatom. :) 
I da. U komentar mi pišite o čemu biste voljeli da pišem u nekom od narednih postova.

22 komentara:

  1. Baš mi se sviđa tvoj post, ovo je prvi blog na kome sam vidjela ovakvu temu pa ti je to veliki plus. :)
    - ako želiš pogledaj moj blog i učlani se / uzvratit ću

    https://myblogmything1.blogspot.ba/2016/02/receznija-planetspa-collab.html?showComment=1454796938774#c478100450180492191

    OdgovoriIzbriši
  2. Originalno, savrseno i korisno napisano :) Zaista si me ostavila bez reci :D Dopadaju mi se svi saveti, bas si iskusna u davanju saveta. Puno srece sa nastavkom blogovanja ti od sveg srca zelim <333
    P.S. Uclanila sam se na tvoj blog :)

    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. bas lepo, ako zelis zaprati me, uzvracam :)

    http://saskascloud.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Stunning, so amazing !!! Would you like to follow each other? Let me know on my blog ... so I follow back ok?
    GFC and Google+
    instagram: @mirandabeautyworld
    I'm waiting for you ... :-)
    Kisses

    Diana
    http://www.mirandabeautyworld.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivno napisan post,oduševljena sam :) U potpunosti se slažem sa svime što si napisala ovde :)
    P.S.Pratim te :)

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post;) Svidja mi se da pises o drugacijim temama. Zapratila sam te pa ako zelis uzvrati.

    Pogledaj i ti moj blog. Nastavljam te pratiti super si ;D
    http://lucciac.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovo je odlican post stvarno!
    Ja nigde nisam videla ovako nesto:)
    Ovo vredi procitati!

    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan,hvala ti puno <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. Odnos sa mamom stvarno mora se negovati jer ona nam je jedina majka, kakva god bila. Stvarno si divno napisala ovaj post.♥♥
    Inace, zapratila sam te pa poseti moj blog i uclani se. :)

    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  9. Jakolijepo pišeš.Ucčalina sam se u tvoj blog,nadam se da ces uzvratiti :)
    klikni ovdje -----> Beauty world

    OdgovoriIzbriši
  10. Predivno, divan I emotivan post. Ja moju mamu volim najvise na svetu i stvarno imamo dobar odnos. :D
    Divan post!
    Zapratila sam te, pa ako zelis uzvrati, to bi mi mnogo znacilo . Takodje, poseti moj blog, novi post je tuu!
    http://missbabybluelove.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  11. Great Post ^^

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdgovoriIzbriši
  12. Post je baš zanimljiv :)
    http://beautifulanduniqueforme.blogspot.hr/
    Ako želiš učlani se,uzvraćam.. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Jaoo,raznezila sam se. Ovaj post je tako divan i osecajan. Ja avoju mamu volim najvise na svetu,i posto nemam sestru rodjenu,mama mi je kao i sestra,njoj se poveravam. A nlnajvise volim nase trac-partijee,kada 'ogovaramo' . :D
    Poseti moj bloo,organizujem giveaway,pa se mozea i uclaniti ako zelis. :*
    Teen Queen

    OdgovoriIzbriši
  14. Predivan post! Oduševljena sam, pa sam se odmah učlanila u blog! ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš -------> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Jako lijepo post, baš sam se raznježila dok sam čitala, divna ideja za post <3

    pogledaj moj blog i učlani se ako želiš http://veronicafashioncorner.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  16. Odličan, koristan post! Predivno napisano!

    Ps. tvoj sam novi član!

    fandbportal.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Jako lep post..Uclanila sam ti se u blog,uzvrati
    http://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  18. Predobar izbor teme!

    http://redheads-diary.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  19. Super post :)
    Pratim te, nadam se da ćeš uzvratiti :)

    maya is back

    OdgovoriIzbriši
  20. Upravo sam malo prelistala tvoj blog i moram ti reći da je odličan!
    Imaš jako zanimljive i kreativne postove i imas moj follow uzvrati ako želiš
    http://ildaslittlefashionplace.blogspot.ba/2016/08/6-easy-diy-for-your-room_11.html#_=_

    OdgovoriIzbriši
  21. Odličan post, pogledaj moj i pretplati se, uzvraćam . Nova sam na blogu.
    https://enotes10.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši