četvrtak, 4. veljače 2016.

Budi najbolja verzija sebe! Mršavljenje.

Za početak želim da napišem da ja nisam doktor, nutricinost, ni bilo šta slično. Ako imate neke zdravstvene probleme, jednostavno popričajte sa doktorom o ovome ili sa roditeljima.
Ovo nije nikakva naročita dijete više plan ishrane. 
Morate da shvatite da je meni ovo pomoglo, ali da ne mora da znači da će svima vama. 
Pišem svoje iskustvo, a mislim da ovde nema ništa štetno, jer nisam koristila nikakve aditive, ni bilo kakve tablete, bla, bla. 
 Voljela bih da nekom od vas pomogne, da ga motiviše i sl. 



Hej. Upravo sam se vratila sa još jednog treninga. Tako da sam jako, jako, jako motivisana da pišem o mršavljenju. Ovu rubriku sam nazvala " budi najbolja verzija sebe". Nadam se da i vi lijepo provodite dan, ja sam umorna, a opet se trudim da ne zaspim. Pijem vodu i uživam. 
Za početak da vam objasnim, ja sam smršala, zadovoljna sam svojim izgledom, ali ja želim još, želim da se zategnem, tako da još poštujem svoj plan ishrane i naravno trening.
 Ja ću u ovom postu pisati konkretno o mršavljenju, zatezanje ću ostaviti za drugi put.
Dakle... 
 Vrlo važno je da se pridržavate svega što pročitate. Obećavam rezultate.  
Osnovna pravila: 
- Nema gaziranih sokova, ni uopšte kupovnih napitaka
- Nema grickalica (smokija, čipsa, štapića... Znate već)
- Nema slatkiša 
- Nema bijelog hljeba (Ja ne uzimam nikakav, možete pojesti jednu koricu sedmično, ako baš ne možete bez hljeba)

A zatim: 
- Morate piti 2-3l vode dnevno. To je jako, jako važno! Prvo, umanjiće osjećaj gladi, a zatim ćete se osjećati puno, puno bolje. A uz to ćete i mršati.
 - Nema večere. Koliko god da ste gladni, izbacite večeru.





To će vam vremenom postati navika. Mada moram vas upozoriti da ćete prve dvije-tri večeri umirati od gladi, bukvalno, da ćete misliti da ćete umrijeti ako baš u 22h ne pojedete nešto.
Dakle, ne smijete jesti ni voće, ni povrće, ni bilo šta. Jednostavno se naviknite da ste uveče gladni. Ljepšte ćete spavati i ujutru se zdravije osjećati. A opet kažem, smšavićete. 


Napisaću vam jelovnik za jedan dan: 
Doručak: 
 Svi znamo da je doručak jako, jako važan, ali mislim da je najbolje dan započeti sa dvije voćke.
Jabuke, mandarine, narandže.. Sve osim banana.
Ručak:
Ja ručam normalno, ne prejedam se, to je jedan tanjir, ali bez hljeba. Prijedlozi za ručak, npr: Obareno meso sa rižom, neka čorba... 
Važno je da nije previše masno i još važnije da nije ugljeno-hidrat (poput pizze i tih nekih nezdravih stvari)
Naravno, možete vi ponekad pojesti pizzu i sl., ali prvo trebate sačekati neko vrijeme da vam vaga pokaže minus. 
Nemojte odmah prvi dan jesti pizzu ili neku tjesteninu. Počnite sa rižom ili čorbom!
Između obroka:
Popiti što više vode možete. Ali ne na silu, nego što češće po nekolika gutljaja. Cilj neka vam bude da na početku popijete jednu flašu vode, a ako budete mogli i više. Svakodnevno povećavajte.

Sada ću napisati primjer jednog mog jelovnika, bez objašnjenja: 
Doručak:
Dvije jabuke.
Ručak:
Obarena piletina sa skuvanom rižom i čaša jogurta. 

Na početku ćete biti gladni, ali vjerujte, nije ovo teško i zdravo je! Pokušajte par dana! :) 
" Vodite računa o svom tijelu, jer je to jedina kuća u kojoj morate živjeti." 
O vježbanju u jednom od narednih postova... 
I da još jednom naglasim! Ovo pomaže meni! Ovo je moje iskustvo! Ja mlađima preporučujem da upišu sport, ja sam za sport zakasnila, tako da sada samostalno vježbam i trudim se da skinem kile koje sam nakupila otkad sam u ušla u pubertet. 

Broj komentara: 6:

  1. Slika i tekst su ti najj samo nastavi tako❤❤svidaju mi se teme❤

    OdgovoriIzbriši
  2. sjajan post!
    pogledaj moj post u toku je GLAMULET+charm giveaway contest <3
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post :) Ja sam iskreno mrsava, ali mi je bilo zaista zanimljivo da citam tvoje savete u ovom postu <3 <3 Verujem da si mnogima pomogla, samo napered :)

    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post,jako mi se sviđa tvoj blog <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam) http://doroty4.blogspot.hr/2016/02/funny-questions-tag.html

    OdgovoriIzbriši
  5. You have a nice blog. Great posts.
    If you like animation, visit my blog sometime.
    http://manjoreegraphics.blogspot.in

    OdgovoriIzbriši