utorak, 2. veljače 2016.

Ćao! Ja sam Barbara! :D







Ćao drugari! Ja sam još jedna u ovom beskrajnom moru blogerki.
Nadam se da ću vremenom uspjeti da na vas ostavim neki svoj lični pečat i da ćete upamtiti naziv mog bloga, te se često vraćati.
Blog počinjem pisati iz zabave, ali i iz želje da pomognem djevojkama, djevojčicama mojih godina, da ih inspirišem, zabavim. Dakle, shvatili ste poentu? :D Nadam se da jeste, jer mi predstavljanje nikada nije išlo naročito.
Dakle, na mom blogu možete pronaći sve što bi zanimalo prosječnu tinejdžerku. Na blogu ću pisati provjerene stvari, a ne one skinute sa interneta i slično. Dakle sve što je sto posto isprobano na mojoj koži... Pisaću vam o svakodnevnim stvarima, problemima, modi, trikovima...
Želim da ovaj blog učinim zabavnim, da kada ga čitate,osjećate kao da pričate sa par godina starijom drugaricom. :)
Moram da kažem, da ću na blogu ubacivati i neke aktuelnosti o poznatim ličnostima. Dakle, to će biti jedna od rubrika na blogu.
Dakle, da rezimiramo... Na mom blogu, možete pronaći:
- Savjete o školi, učenju 
- Modne savjete
- Ljubavne savjete
- Savjete za rad na sebi (Budi najbolja verzija sebe!)
-  Komentare o nekim aktuelnim događajima
- Komentar o stylinzima poznatih ličnosti
- Savjete o prijateljstvu
- Preporuke za filmove, knjige i serije 
- Motivacione poruke

 Pa drage damice, uživajte! 

1 komentar: